Потрібна допомога? Телефонуйте: 098-68-68-684
Кращий антивірус- безпечнішийінтернет

Найбільш поширені питання

Що робити якщо не працює інтернет?

- в першу чергу перевірте чи ніде нічого не вимкнули;
- якщо все включено то спробуйте перезавантажити ваше обладнання (роутер, ONT, комп'ютер чи інше);
- якщо все провірили, а інтернет не з'явився, то телефонуйте до нас і ми найближчим часом знайдемо і усунемо несправність.

Як перезавантажити роутер?

- вийміть його блок живлення з розетки зачекайте 5 секунд і вставте знову в розетку.

Як оплатити інтернет?

Увага! Якщо Ви не вспіли оплатити послуги до 1-го числа місяця, то для оплати через LiqPay спершу скористайтесь послугою "Кредитування"

1. Оплата через LiqPay - миттєве зарахування коштів.
1. Відкриваємо кабінет користувача і вводимо Ваші логін та пароль



2. Обираємо пункт "Онлайн платежі"



3. Вибираємо cистему оплати LiqPay



4. Обираємо потрібну суму і переходимо далі



5. Переходимо до оплати



6. Вводимо дані з картки і кошти буде стягнуто автоматично, а Ваш баланс поповнено.



2. Оплата через приват24 - зарахування коштів протягом 5 хвилин.
1. Відкриваємо privat24 і переходимо до розділу Мої платежі



2. В пошуковому полі вводимо назву провайдера DEEP Line



3. Вибираємо знайденого підприємця Мельник Т.М.



4. Вводимо ваш особистий логін (Платіжний ID)



5. Перевіряємо чи все вірно і вводимо суму яку бажаємо сплатити



6. Переходимо до кошику



7. Обираємо картку з якої буде знято кошти та підтверджуємо платіж



4. Оплата через термінали Приватбанку.
Інструкція з'явиться незабаром :)
4. Оплата через касу будь якого банку - зарахування коштів протягом трьох робочих днів.
1. Відкрийте особистий кабінет
2. Введіть ваш логін та пароль
3. Натисніть "Виписати рахунок"
4. За отриманими реквізитами ви зможете оплатити послуги в будь якому банку

Що ми надаємо:

  • Сіра статична IP адреса без жодних додаткових підключень типу PPPoE, PPtP чи їм подібних
  • Безперебійний доступ до інтернету, 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
  • Технічну підтриму з 8:00 до 18:00 к.ч.
  • Жодних контрактів та зобов'язань при підключенні.
  • Тільки якісне обладнання з гарантійною підтримкою до 1-го року.

Пам'ятайте згідно з Законом України про телекомунікації провайдер має одну добу на усунення несправностей мережі з моменту отримання повідомлення про відсутність інтернету від абонента, і у разі тривалішої відсутності зв'язку абонент має право на відшкодування абонентної плати, але зазвичай все ремонтується швидше)