Найбільш поширені питання

Які терміни підключення?
Зазвичай підключення відбувається не довше ніж за три робочі дні, але на це можуть впливати такі речі як технічна можливість, завантаженість монтерів та погода.

Що робити якщо не працює інтернет?
- в першу чергу перевірте чи ніде нічого не вимкнули;
- якщо все включено то спробуйте перезавантажити ваше обладнання (роутер, ONU, комп'ютер чи інше);
- якщо все провірили, а інтернет не з'явився, то телефонуйте до нас і ми найближчим часом знайдемо і усунемо несправність.

Як перезавантажити роутер або ONU?
- вийміть його блок живлення з розетки зачекайте 5 секунд і вставте знову в розетку.

Як оплатити інтернет?
Для онлайн оплат Ви можете знайти нас у додатку Приват24 та EasyPay з назвою "Deep Line", якщо хочете оплатити готівкою то знайдіть найближчий термінал Приватбанку, EasyPay або Global Money.
Увага! Якщо Ви не вспіли оплатити послуги до 1-го числа місяця, то можете скористатись послугою "Кредитування" і отримати доступ в інтернет ще на 5 днів.

Додаткові послуги

Біла IP адреса - 80 грн/місяць
Налаштування клієнтського обладнання - від 50 грн
Монтаж корпоративної або домашньої мережі - по домовленості